آخرین اخبار
کد مطلب: 80214
پرداخت وام ازدواج شتاب مي‌گيرد
تاریخ انتشار : 1393/05/19 10:43:26
نمایش : 2615
مديرکل اعتبارات بانک مرکزي از هماهنگي با معاونت برنامه ريزي رئيس جمهور و بانک‌ها براي شتاب گرفتن پرداخت تسهيلات ازدواج خبرداد و گفت: ميزان اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج نسبت به هفته‌هاي قبل از اجراي اين طرح حدود ۷ تا ۸ برابر شده است.
به گزارش سلام لردگان، ميرمحمد صادقي در جمع خبرنگاران در مورد وام ازدواج و منابع تامين اعتبار آن گفت: با هماهنگي صورت گرفته با معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، قرار است در روند اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج سرعت ايجاد کنيم.

مديرکل اعتبارات بانک مرکزي با بيان اينکه با توافق انجام شده با بانک‌ها قرار شده است که تا پايان شهريورماه پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج سرعت گيرد، افزود: بانک‌ها منابع ساير سرفصل‌هاي قرض‌الحسنه‌اي را مديريت کرده و بر پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج متمرکز کرده اند.

وي ادامه داد: با توجه به تاکيد دولت پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در اولويت قرار گرفته است و سرفصل ساير منابع مديريت شد و منابع قرض‌الحسنه که به بخشهاي مختلف پرداخت مي‌شود در سال جاري به تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص يابد.

اين مقام مسئول در بانک مرکزي با بيان اينکه سامانه ازدواج حاکي از اين است که ميزان اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج نسبت به هفته‌هاي قبل از اجراي اين طرح حدود ۷ تا ۸ برابر شده است، تصريح کرد: تعداد بانک‌هاي متصل به سامانه پرداخت تسهيلات ازدواج تغيير نکرده است.

وي با اشاره به اينکه بانک‌ها منابع لازم براي پرداخت تسهيلات ازدواج به يک ميليون و ۲۰۰ هزار تسهيلات را ندارند و از منابع ساير بخش‌هاي قرض‌الحسنه کاهش داده و به اين امر اختصاص داده اند، افزود: بانک مرکزي با بانک‌ها براي پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج تفاهم کرده است و بانک مرکزي تاکيد دارد که در محدوده منابع قرض‌الحسنه بانک، ‌تسهيلات پرداخت شود.
 
کد مطلب: 354581
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس